instagram Twitter Bizi Arayın: +90 212 482 48 88
olcum testi

DERSLER


STÜDYO DERSLERİ

  • Pilates

    Esneklik, Güç
    pilates
    Pilates'de her bir egzersizin çok kez tekrarı yerine daha az sayıda, tam, kontrol ve belirli bir biçim içinde uygulanması tercih edilir. Joseph Pilates 500 belirli egzersiz tasarladı. Ona göre zihinsel ve fiziksel sağlık birbiri için gerekliydi. Hareketler akıcıydı ve nefes, kontrol ve konsantrasyonla birleştirilmişti.

    Sonuç artan esneklik, güç, beden farkındalığı, enerji ve gelişmiş zihinsel konsantrasyondur. Pilates ayrıca daha iyi sonuçlar alabilmek için egzersizinin beş ana aletini de tasarlamıştı. Karın, alt sırt ve kaba etler vücudun geri kalanının özgürce hareket etmesi için destekleniyor ve güçlendiriliyor Pilates programında.

    Pilates uygulayıcıları eğitimlerinde, güç ve esneklik inşa edebilmek için kendi vücut ağırlıklarını kullanmaktadırlar. Bunu yüksek düzeyde kardiovasküler egzersiz üzerine yoğunlaşmadan gerçekleştirmeyi hedeflerler. Günümüzde Pilates pek çok fizyoterapist tarafından rehabilitasyon sürecinin bir parçası olarak kullanılmaktadır.
  • Yoga

    Nefes, Sakinlik ve Esneklik
    Yoga
    Yoga (Sanskrit, Hindistan kaynaklı fiziksel ve zihinsel disiplinleri tarif etmek için kullanılan bir kelimedir) Yoga Bacaklarınızı, vücudunuzu Esnetir ve Sıkılaştırır

    Arka Bacak Yoga Egzersizleri : Kalça ile diz arasında ki kasları çalıştıran ve sıkılaştıran hareketlerdir. Sellülit ve sarkmalara karşı bu yoga hareketleri çok kullanışlıdır.

    Üst İç Bacak Yoga Egzersizleri : Özellikle kadınların şikayetçi oldukları bölgeleri iç bacaklarıdır. İç bacaklarının üst kısımlarından bir hayli rahatsız olan bayanlar aşağıdaki hareketleri yaparak istedikleri forma ve esnekliğe kavuşabilirler. Çünkü iç bacak kısımları dış bacak kısımlarına göre sarkmaya daha meyillidir. Bundan dolayı iç bacaklarımızı sık sık çalıştırmalıyız.

    Yoga Göbek Eritir: Yoganın bazı pozisyonları direkt göbek bölgesini yoga hareketleridir. Eğer beslenmenize de dikkat ediyorsanız aşağıda ki yoga hareketleri ile göbekten kurtulabilir, dümdüz karna sahip olabilirsiniz. Sadece yoga hareketleri yetmeyecektir. Bunun yanında kardiyo egzersizler çok mühimdir. Sağlıklı beslenme ve egzersizleri için yazmış olduğumuz yazıları okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

    Yoganın Diğer Faydaları : Yoga enerjinizi arttırır ve dünyaya pozitif bakmanıza yarar. Yoga kasları rahatlatır,esnetir,canlandırır,güçlendirir. Sindirim sistemini çalıştırır, boşaltım sistemine kolaylık sağlar. Yoga, uzak doğuda zayıflamak için kullanılan en sık yöntemlerden birisidir. Duruş bozukluğu olan insanlar, yoga konusunda bilgilenip yogaya başlamalılar. Yoga, regl öncesi yapılırsa ağrısız bir adet dönemi geçirmenizi sağlar. Ayrıca zor geçen menopoz dönemlerinin de kolay geçmesine yardımcı olur. Yoga, üreme sistemini canlı tutar. Bazı hareketleri üreme organlarını çalıştırır. Hamilelikte yoga, sancıların azalmasına ve rahat bir gebelik dönemi geçirmenize yardımcı olur. Gebelik korkularını ve endişeleri geçirdiği gibi anneye ve bebeğe gerekli oksijeni fazlasıyla sağlar.
  • Spinning

    Formda Kalın, Zayıflayın.
    Spinning
    Spinning aerobik içerikli bir grup dersi olup her şeyden önce çok iyi bir kardiovasküler egzersizdir. Bununla beraber aerobik dayanıklılığı geliştiren etkiye sahiptir.

    Düzenli yapılan kardiovasküler egzersizler vücudumuzdaki yağ oranını düşürmenin yanında kalbimizin güçlenmesini ve daha sağlıklı çalışmasını sağlamaktadır. Bu da erken yorulmamızı engelleyerek kalp dayanıklılığını arttırır.

    Spinning dersinin temposu ve enerjisi yağ yakımını en yüksek seviyede sağlamaya ve kalp dayanıklılığını geliştirmekte birebirdir. Tüm bunların yanında spinning yaparken bisiklet üzerinde ayakta ve oturarak, hız ve pedal dirençleriyle oynanarak yapılan çeşitli kombinasyonlarla vücudun merkez (karın ve bel) bölgesini çalıştırılarak bacaklarında sıkılaşmasını sağlanmış olur.
  • Crunch

    Karın Kaslarınızı Çalıştırın.
    Crunch
    Crunch (Yarım Mekik) yani mide sıkıştırma hareketi, temel bir karın kası egzersizidir. Çalıştırdığı bölge üst karın kaslarıdır. Yerde, minderde veya düz bir sehpada yapılabilir.

    Crunch egzersizini yapmak için düz bir sehpaya uzanılır. Dizler kırıktır. Eller, boynun arkasında değil şakaklardadır veya göğüste çapraz olarak bağlanmıştır. Çünkü kişi, zorlandığı zaman farkında olmadan ellerini de kullanır ve boynuna yüklenebilir. Eğer hareket esnasında boyun ağrıyorsa, şakaklarda bulunan ellerle hafif desteklenebilir.

    Crunch egzersizinin bir diğer adı yarım mekiktir, yani adı üstünde tam kalkmamak gerekir. Çünkü hareket anında tam kalkarsak kısa süre de olsa karın kaslarımızı dinlendirmiş oluruz. Onun için yarım kalkmalı ve kalkarken elimizden geldiğince karın kasımızı sıkıştırmalıyız. Kalkarken nefes verilir, yatarken nefes alınır ve asla tam olarak yatılmaz. Karın kasını egzersiz boyunca kasılı tutmak, yaptığımız hareketten daha iyi verim almamızı sağlar.
  • Boot Camp

    Direncinizi Arttırın.
    Boot Camp
    Uzun bir süredir tüm Dünya'da büyük kitlelerin zevkle ve büyük bir enerji ile yaptıkları Boot Camp antrenmanları, uygulayan kişilere pek çok faydalar sağlamaktadır. Fakat belirtmek isteriz ki, şiddeti yüksek olan bu antrenmanlara başlamadan önce sağlık kontrolünden geçmeniz veya herhangi bir sağlık probleminiz varsa mutlaka doktorunuza başvurarak onun onayını almanız gerekmektedir.

    Kısaca Özetlemek gerekirse, Boot Camp; Uygulayan kişileri kısa zamanda fit bir görünüme kavuşturan, pek çok unsuru bünyesinde taşıyan hem açık alanda hemde kapalı mekanlarda uygulanabilen özel bir antrenman programıdır.

    Boot Camp'in Faydaları: Antrenmanlar sırasında yüksek kalori harcanmasına yardımcı olur. Bu sayede yağ yakımı ve kilo vermek isteyen bireylerde olumlu sonuçlar gözlenir. Kas kütlesinin artmasına yardımcı olur. Vücudunuzdaki yağların yanması ve kas kütlenizdeki artış sayesinde, fit bir görüntüye sahip olmanıza yardımcı olur. Kondisyonunuzun artmasına destek olur. Bu sayede günlük hayatınızda daha az yorulursunuz, iş kapasiteniz ve yaşam kaliteniz artar. Boot Camp antrenmanları sayesinde koordinasyonunuz artar. Bu sayede daha önce karmaşık ve zor gelebilen fiziksel aktiviteleri daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz. Reflekslerinizin güçlenmesine ve hareketlere verdiğiniz tepki sürelerinin azalmasına yardımcı olur. Dayanıklılığınızın artmasına pozitif etki sağlar. Düzenli olarak Boot Camp antrenmanları yapan bireylerin kuvvetlerinde artış ve kuvvette devamlılık artmaya başlar. Bu sayede, belirli bir zorluk derecesindeki fiziksel aktiviteleri daha fazla uygulayabilirsiniz. Hem bireysel olarak uygulayabilirsiniz, hemde takım çalışmaları şeklinde antrenmanlarınızı yapabilirsiniz. 1 saatlik bir antrenmanda kişiden kişiye ve antrenmanın zorluk derecesine göre değişmekle birlikte 500 - 900 kalori arası harcayabilirsiniz. Aerobik kapasitenizi artırır. Kalp kasının daha sağlıklı bir şekilde çalışmasına yardımcı olur. Kas kütlenizin artması ile birlikte hemen hemen tüm vücudunuzda sıkılaşma meydana gelir. Bu etkiler tabi ki tek başına yeterli değildir, düzgün bir beslenme ve dinlenme programı ile birlikte daha çabuk sonuç alabilirsiniz.
  • Tae bo

    Kardiyo Boks.
    Taebo
    Tae bo; 1990'lı yıllarda popüler olmuş tekme ve yumruklar gibi dövüş sanatları tekniklerini birleştiren bir vücut fitness sistemidir. Tae bo İlk "kardiyo-boks" programlarından birisidir. Tae bo gibi programlar fitness'ı geliştirmek için hızlı bir tempoda tasarlanmış dövüş sanatları hareketleri kullanır. Kavram adını İngilizce taekwondo kelimesinin ilk üç harfi olan "Tae" ve boxing kelimesinin ilk iki harfi olan "Bo" harflerinden almaktadır. Tae bo müzik eşliğinde yapılır.

    Tae bo'nun faydaları: Tae Bo çok iyi dikkat dağıtıcı ile mükemmel bir kardiyovasküler egzersiz olarak karakterize edilmiştir. Aynı zamanda kişinin denge, esneklik, koordinasyonunu geliştirir. Kardiyovasküler yararları vardır.1 saatlik Tae bo egzersizi sonrası 500-800 kalori yakarsınız. Stres atmanızı sağlar.Bütün kaslarınızı, kol, mide, kalça ve bacakları çalıştırır. Kan dolaşımını hızlandırır. Basenleri sıkılaştırır.
  • Aiki Do

    Disiplini Arttırın.
    Aikido
    Bir bütün olarak da anlamı "yaşam gücüyle bütünleşme yolu"dur. Aikidonun felsefesi insanın kendi yaşam gücünü geliştirmekten ibarettir. Yaşam gücünü geliştirmek, ama kazanım ile veya yenilgi ile bağlanmamaktır. Aikido öğrencilerine aikidoka denir. Aikidonun savaş sanatı olarak ortaya çıkışı 1930-1960 yıllarına rastlar. Aikidonun kurucusu ve ilk hocası (bilindiği adıyla Ōsensei) Morihei Ueshiba (1883-1969)'dır. Teknik anlamda aikidonun temelinde yatan savaş sanatları daitō-ryū aiki-jūjutsu ve kenjutsudur.

    Aikido eğitimlerinde üç tip silahın eğitimi temeldir. Bunlar jo, bokken, tantodur. Aikido, belirli teorik ve pratik bilgileri içinde barındırır. Teorinin ve pratiğin iç içe geçtiği yer ise antrenman yeri, yani dojodur.

    Genelde aikido bir saldırı sanatı değil, bir savunma sanatı olarak anılır. Ancak bu yetersiz bir tanımlamadır. Aikido geleneksel Japon budosunun bir örneğidir. Budo, kelime anlamıyla mızrağı durdurmak anlamına gelirken içeriği savaşçının yolunu kapsar. Budo kelimesinin karşılığı olarak savaş sanatı (martial arts) kullanılabilir. Savaş sanatı, "budo"yu en yakın ifade eden kavram olabilir. Savunma ve saldırı kavramları, savaş sanatının stratejileridir. Savaşçı savunmayı, saldırıya karşı bir tepki olarak değil, bir strateji olarak kullanır ve bir stratejinin diğerine önceliği yoktur. Önemli olan doğru zamanda doğru stratejiyi kullanabilmektir. Aikido, bu stratejileri ve kullanımlarını öğretir. Aikido farkındalık, zamanlama ve tekniksel bütünlüğü içerir. Çalışan kişiye kazandırdıklarının en başında farkındalık ve duruma uyum sağlayıp ona uygun olan reaksiyonu verme yetisidir.

    Bununla birlikte Aikido modern ve geleneksel olarak ikiye ayrılmıştır. Modern aikido daha çok Avrupa'ya uygun hâle getirilmiş hâli olmakla birlikte geleneksel aikido (iwama ryu) hâlâ köklerini korumakta ve kaynağından ilk çıktığı gibi devam etmektedir.
  • Zumba

    Kalori Harcayın.
    Zumba
    Farklı türde kıpır kıpır müzikler eşliğinde yapılan ZUMBA, takip etmesi kolay dans adımları kullanılarak yapılmaktadır. Kalorileri yakarken, bir yandan kaslarınızı çalıştıracaksınız, bir yandan da vücudunuzu esneteceksiniz ve ilham verici dans figürleri ile hayatınıza yeni bir renk katacaksınız. Programın hedefi çok basit; spor yapmayı istemenizi, spor yapmayı sevmenizi ve müptelası olmanızı istiyor.

    Kanınızı kaynatacak olan bu ritimlere kendinizi bırakın. Amerika'da yılın fitness trendi seçilen zumba ile her ders 700 kaloriye varan performansla sağlıklı zayıflamak,sağlıklı kilo vermek çok kolay! Forma girmek, zinde olmak ve bu eğlenceyi bizimle yaşamak için bu fırsatı kaçırmayın.
  • Oryantal

    Esnekliğinizi arttırın.
    Oryantal
    Oryantal dans dünyanın bilinen en eski danslarının başında gelir. İslâm öncesi inançları içermektedir. Orijini, antik dönemin doğurganlık, bereket kültünde yatar. Tüm antik uygarlıklarda bereketi sembolize eden tanrıçalar görülür. Mesela, Mylitta, Isis, Ashtıreth, Ishtar, Hathor, Afrodit, Venüs ve Ceres gibi. Geleneksel olarak yalınayak yapılan bir danstır. Bu, dansçının Toprak Ana"yla direk temasının asla kesilmemesine dayanmaktadır.

    Oryantal dansı kadın vücudunun özelliklerine göre tasarlanmıştır. Karın kaslarıyla, kalça hareketleriyle, göğüs hareketleriyle en iyi kadın vücuduna uygundur. Toprağa değen yalın ayaklarla, sıkı ve katı bir danstır. İnsan vücudunun akıcı, pürüzsüz, kompleks ve etkileyici hareketleri,
  • Ders Programı:

    •     Pilates
      P.tesi: 19.30 Salı: 13.00-20.15 Çarşamba: 19.30 Cuma: 13.00-19.30
    •     Yoga
      bos Perşembe: 20.15
    •     Spinning
      P.tesi: 19.30-20.30 Salı: 19.30-20.30 Çarşamba: 19.30-20.30 Perşembe: 20.00 Cuma: 20.00
    •     Crunch
      P.tesi: 21.00 Salı: 19.00 Çarşamba: 13:00-19.00 Perşembe: 19.00 Cuma: 19.00
    •     Boot Camp
      bos Çarşamba: 20.15
    •     Taebo
      bos Cuma: 20.15
    •     Aikido
      bos Çarşamba: 21.00 Cuma: 21.00
    •     Zumba
      bos P.tesi: 20.15 Salı: 19.30 Perşembe: 19.30
    •     Oryantal
      bos Cumartesi: 20.15
  • Ekibimiz

    25% discount for all members